.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نصب سامانه‌های هوشمند در جاده‌های مازندران
دو سامانه هوشمند وزن کردن خودروی در حال حرکت در جاده‌های هراز وسوادکوه نصب شد.

به گزارش شمال نیوز ، احمد آفرین محمدزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: اداره کل حمل و نقل جاده‌ها و پلیس راه مازندران با استفاده از این سامانه حد فاصل یک کیلومتری پلیس راه آمل، تخلف اضافه بار و یا اضافه سرعت وسایل نقیله سنگین را ثبت و اعمال قانون خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه مهمترین ویژگی سامانه توزین در حال حرکت، کنترل وزن وسایل نقلیه در حال حرکت بدون نیاز به توقف آنهاست افزود: جلوگیری از اتلاف وقت، صرفه جویی سوخت، حذف نیروی انسانی، استفاده از سنسور‌های نصب شده در سطح جاده، شناسایی وسایل نقلیه متخلف دارای اضافه تناژ و اطلاع رسانی به صورت هوشمند به پلیس راه از دیگر مزایای این سامانه است.

احمد آفرین محمدزاده با بیان اینکه در مرحله بعد باسکول‌های ثابت پلیس راه وسیله نقلیه متخلف را به طور دقیق تعیین وزن کرده و نسبت به اعمال مقررات اقدام می‌شود گفت: شناسایی تخلف سرعت وسایل نقلیه سنگین، شناسایی وسایل فاقد بارنامه و مجوز حمل بار و تشکیل پایگاه آماری جامع از حمل و نقل بار در استان برای برنامه‌ریزی و مدیریت از مزایای این سامانه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: سامانه نرم افزاری توزین در حال حرکت به نحوی طراحی شده که امکان دریافت اطلاعات از پردازنده و همچین تشخیص و خواندن پلاک خودرو‌های عبوری در آن فراهم شده و اطلاعات بوسیله لینک وایرلس به مرکز مدیریت راه‌ها در مرکز استان (محل نصب) ارسال و بعد به سیستم تجمیع اطلاعات تهران ارسال می‌شود.

وی گفت: ۴۵ دستگاه دوربین‌های ثبت تخلفات و نظارت تصویری در جاده‌های ارتباطی مازندران تاکنون نصب و تا مهرامسال نیز مرکز مدیریت راه مستقل در جاده هراز راه اندازی خواهد شد.

بیش از ۱۰۰ کیلومتر ازجاده هراز (مسیر آمل به تهران) در حوزه استحفاظی مازندران واقع شده است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.